Wednesday, April 21, 2010

~Aku da PerasaaNKu~22/04/10

hmmmm... cane nak hilangkan rasa marah pada seseorang?
hati aku sedikit terguris sekarang nih. walaupun dah settle, tapi... sakit ni masih terasa.
aku teringat pesan abg aku,bile marah, amik jarum n gabus or paper or pape yg kita leh cucuk pin tu.sekali kita sakitkan ati orang tu, dia suruh aku cucuk kat gabus tu. bile dah ok, cabut pin tu balik. pastu tengok bape banyak lubang yang ade kat gabus tu. maksud abg aku tu, walaupun kita dah mintak maaf pada orang tu, tapi kesan dalam hati orang tu masih ade. sama cam gabus tu, walaupun kita dah buang pin tu, tapi kesan tu tetap ade.sebaiknye kita jangan sakitkan ati seseorang. (ye ke yana oiiiii)

akhir2 ni aku banyak sangat masalah
lepas 1, 1 masalah timbul
kadang2 rasa cam tak tahan
tp bile pikir2 balik, ni semua dugaan Allah
bak kata abang aku, kalau hidup tade masalah rasa tak adventure
n tak mematangkan aku. ada problem pun tak matang gak. huhuhuhu
hmmmm... ntah.

selamat tinggal masalah hari ini
selamat datang masalah esok
eh, ke hari ni punye masalah tak nak babai?

ape pun aku anggap masalah ni ade kebaikannye
aku ingat Allah selalu. bile hepi, aku lupe Allah selalu
aku syukur aku masih ade orang yang aku sayang n orang yang sayang aku
thanks mak, ayah,akak, abang, kwn2ku.

No comments:

Post a Comment