Monday, February 17, 2014

7/1/2014#ANUGERAH TERINDAH DALAM HIDUPKU.MANUSIA KECIL YG TIDAK TERNILAI BUATKU DAN SUAMI#MUHAMMAD AISY DANIYAL BIN MOHD SYAFIQ#

Alhamdulillah syukur kpd Allah s.w.t kerana masih memberi kesihatan yg baik dan peluang melahirkan dan menatap darah daging sendiri.

Pada tanggal 7/1/2014, aku diminta untuk melaporkan diri di hospital untuk di'induce'. Bby bahagia sangat ye kt dlm tummy mama sampai xnk kuar ye syg....

Selepas proses pendaftaran selesai aku ditempatkan di wad bersalin. Bermula la procedur pemeriksaan seperti biasa. Pkl 11 pg aku diminta untuk masuk ke dalam bilik doktor dengan beberapa lg pesakit lain   untuk di induce. Ya Allah.,perasaan time tu hanya Allah yg tahu. Takut, berdebar,gementar namun terselit perasan xcited untuk melihat bby dlm perut ni keluar ke dunia nyata.

Aku diminta untuk baring dan mula la di induce.time simasukkan ubt tu Ya Allah sakit sgt.Tp kugagahi jua demi untukmu anak. Selepas siap proses induce, aku diminta unruk pulang ke wad dan berbaring di katil selama 1 jam.

Huhu, slps induce bby masih belum menunjukkan tanda-tanda nk kuar. If proses induce hari ni tak berjaya, esok 8/1/2014 aku akn di induce untuk kali ke 2. So bby u have to kuar arini jugak ye if syg mama...hehe itu la yg aku harapkan ketika itu.

Selepas makanan tengahari dihidangkan dan tempoh 1 jam selesai aku pn apa lg, makan la.lapar kotttt...hehe mkn dengan berseleranya sampai licin...then time melawat my hubby dtg n bwk air kelapa utk aku minum...huhu bby stil x tunjukkan sbrg tanda nk kuar...adwihla lg la tkottt....xnk kna induce lg....huwaaaa saketttttttttttttttr...









No comments:

Post a Comment