Tuesday, April 19, 2011

I L♥ѵӗ U ayah ({})♥

~Tanggal 8/3/2011~:(
Tanggal ini merupakan tarikh yang xkan pernah aku lupakan buat selama-lamanya.Ia juga merupakan detik yang amat menyedihkan buat diriku dan keluargaku....YA ALLAH, terlalu berat dugaan yang kau berikan buat hambaMu yang kerdil ini. Terasa luruh seluruh jantungku tatkala mendengar berita dari abgku yang
Ayahanda tercinta telah kembali kerahmatullah...
InaLillah buat ayahanda tercintaku~Yaakob Bin Yahaya..
Ayah telah pergi menghadap ilahi buat selama-lamanya, xkn mungkin dapat aku kucup pipi lembut ayahku lagi. xkan mungkin dapat kudengar suara lembut ayahku memanggil namaku....Adik, ayh sayang Adik. Itu antara ungkapan yang pernah Allahyarham Ayahku ucapkan tatkala aku bertanya padanya, Ayah,ayah sayang dikna tak?
Jap ea,ayah nk mkn jap. Nanti ayah jwb....Sesudah makan, Ayah terus menjawab, yela...Ayah sayang Adik....Ya Allah,terima kasih untuk anugerah terindah yang pernah kau hadiahkan dan pinjamkan kepada Aku,ibu, abg serta kakakku........

~Tanggal 21 hb 4 2011~06:30 PM
Aku masih berada di pejabat ketika ini, Terasa rindu yang teramat sangat pada Allahyarham ayahku. Semoga roh ayah ditempatkan dikalangan HamBa-HamBaMu yang bertakwa Ya-Allah......SampAikan salam rindu serta peluk cium dariku kepadanya......Semoga aku dapat bermimpi walaupun untuk seketika mendapat ciuman dari ayah.:(



No comments:

Post a Comment