Thursday, April 28, 2011

~~MR.HANTU@MAMPU~~




introducing Mr.Hantu.......



Tiba2 je aku rs rindu sgt kenangan Tyme kat MAMPU.

Huhu 1st tyme keje, 1st tyme jugak la Macam2 PengaLaman yg aku tempuhi.....
A part of PengalamaN manis tuh,aku kenal Who is the Real Mr Hantu.....Adeih,
asal balik putrajaya je, mula la terimbau kenangan Lalu.....
(someone yg SUSAH sgt3 aku nk lupa)
WHY??erk..

ActUally bukan Orgnye yg aKu ssh Nk LUpakan....tp Cara die Tackle Aku tu yg x Dpt aku LUpa.....

Haaaa,statemen kena BtOl......kang ada Org ckp aku ni despredo lak kn

:)


dulu, beliau La yg jadi peNdOrng Semangat UntUk aku Bekerja
Kt maMpu.....
beliau x Lain x Bukan Mr..Hantu @ Farhan ni lah....
Adeih,
Yela,Hari2 ada SMS msOk kt PHOne aku....
mcm2 ayat maNis KOt die guna....Siap Aku dpt Adiah teddy Bear Besar yg comey Ocay tyMe my bufday.....Tp aku,stiLL x Kenal spe the reaL Mr Hantu nih....tp teddy bear tuh aku da kasi kt ank Buah aku...haha

Aku just dapat tau spe Mr Hantu tersebut tyme Aku da Jadi cikgu Kt Rawang......die dtg kowt cari aku Kt Rawang.......

(ayat nih keNal tulis Btol2....Rindunya semua yg die wat tuk tacKle aku) Mau x, sgt Gentle kot.........Actually ayat aku b4 nih len...tp terpaksa Lak aku edit....Jeng...Jeng....Jeng

Kang Ada lak org nk peraSan yg aKu admire Kt bf die Lak kn...
Plish lah, x Ok........Langsung x......

tp skrg..
no more Mr Hantu yg Dl.....
aku da kenal Die yg SebeNarnya......
dia..milik org len
mcm drama n novel kot cte kami ni...
kami cuba nk jadi KAWAN je..tp, x boleh..
(someone plz help me)


semuanya hanya TINGGAL KENANGAN..bak kata SALEEM

nape aku ssh nk time knyataan ni??

cam x caya jE.Mr Hantu tuh iz Farhan.Tp pe Makna seMua yg BeLiau
peNah wat UntuK aku duLu.....BeLiau da Ada sOm1..
tP stiLL try tackLe aku....
SeB bek Aku x Jatuh Hati Ngn Beliau.Sangat Kesian Ngn gf die KOwt....
Aku x sanggup tgOk gurl len merana Sbb aku ok..
So just Let Him go yea yana......






No comments:

Post a Comment